تفاوت فرد انقلابی و روشن فکر بی فکر


لینک ثابت - نوشته شده توسط سربازان امام زمان(عج) در جمعه 24 مهر 1394برچسب:,

ساعت 19:57

طبقه بندی: عکس و مکث، سیاسی، ،

برچسب ها:


فصل الخطاب...


لینک ثابت - نوشته شده توسط سربازان امام زمان(عج) در جمعه 24 مهر 1394برچسب:,

ساعت 19:37

طبقه بندی: امام خامنه ای، سیاسی، ،

برچسب ها:


بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های ارومیه در پی فاجعه غم بار منا...

1845649

 

بسیج دانشجویی دانشگاه های ارومیه فاجعه منا و جانباختن صدها زائر بیت الله الحرام را تسلیت گفته و رژیم منحوس آل سعود که با اقدامات ناشایست و مدیریت غلط خود عامل این فاجعه است را محکوم نمود.

 

     به گزارش نسل برهان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان غربی، بسیج دانشجویی دانشگاه های ارومیه فاجعه منا و جانباختن صدها زائر بیت الله الحرام را تسلیت گفته و رژیم منحوس آل سعود که با اقدامات ناشایست و مدیریت غلط خود عامل این فاجعه است را محکوم نمود. متن کامل بیانیه بدین شرح است:

 «انشاءالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.» امام خمینی (ره)
بار دیگر خیانت رژیم منحوس آل سعود امت اسلامی را غرق در خشم و ناراحتی نموده و عید بزرگ این امت را به عزا تبدیل کرد. خائنین حرم و خادمین ظلمت و تاریکی با اقدامات ناشایست و مدیریت غلط خود در منا و تعلل و جلوگیری از امدادرسانی به آسیب دیدگان و همچنین به خاک و خون کشیدن نمازگزاران عید قربان در یمن عمق کینه و دشمنی خود را از امت اسلامی نشان دادند.
نوکران بی جیره و مواجب امریکای جهانخوار و رژیم منحوس صهیونیستی تمام عزم خود را برای ارائه تصویری تحریف شده از چهره اسلام و مسلمین به منظور مهار موج اسلام گرایی و به تعطیلی کشاندن مناسک پرفبض حج و همچنین جلوگیری از اعلام برائت از شیطان بزرگ جزم نموده اند.
امروز امت اسلامی به خوبی این واقعیت را لمس نموده است که رژیم صهیونیستی آل سعود صلاحیت اداره خانه خدا را نداشته و تا پاک ترین نقطه جهان در اسارت آل سعود ملعون قرار دارد باید هر سال منتظر انتشار چنین تلخ و ناگواری باشیم.
نباید این نکته حائز اهمیت را فراموش نمود که فجایع امروز مانند تمامی مصیبت ها و مظلومیت هایی که جهان اسلام تجربه نموده است زیر سر آمریکای جهانخوار بوده و ما به همراه تمامی آزادگان جهان برای انتقام از آمریکا و آل سعود و آزادی کعبه از دست جنایتکاران لحظه شماری می نماییم.
دور نیست روزی که وعده امام خمینی (ره) محقق شده و با برپایی جشن پیروزی بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه به مسجد الحرام وارد شویم.
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های ارومیه این فاجعه بزرگ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب بزرگوارشان، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و به امت اسلامی بویژه ملت ایران و علی‌الخصوص خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال می خواهیم شر رژیم جنایتکار آل سعود و آمریکای جهانخوار را از جهان اسلام کم فرماید.
ما سربازان امام خامنه ای (مد ظله العالی) در دانشگاه های ارومیه که داغدار و عزادار فاجعه امروز هستیم، همچنین مسئولیت سنگین دستگاه سیاست خارجه کشور را در مطالبه حقوق امت اسلامی و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی را به ایشان یادآور می شویم. 

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه
بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ارومیه


لینک ثابت - نوشته شده توسط سربازان امام زمان(عج) در پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:,

ساعت 12:15

طبقه بندی: دانشجویی، دینی، ،

برچسب ها:


ایران به سوگ نشست...

سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در بیانیه ای آمار جانباختگان فاجعه منا را 464 تن اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ(النساء – 100)

با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نیز به رهبر دلسوخته و داغدارمان حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای و به پیشگاه ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده‌های تمامی جان ­باختگان فاجعه غمبار منا، از آنجا که با گذشت هفت روز از این واقعه تأسف­ بار و جستجوی بی­ وقفه و شبانه روزی تمامی بیمارستان­ها و مراکز درمانی در شهرهای مکه، جده و طائف و مناطق منا و عرفات، وضعیت مصدومین و مجروحین این حادثه دردناک کاملاً مشخص و اعلام شده است، با کمال تأثر و تألمی عمیق بدین­وسیله تعداد حجاج عزیز ایرانی که در حال احرام و انجام مناسک حج در منا به آسمان پر کشیده و ملتی را عزادار نمودند 464نفر اعلام می­ شود.

بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که خود سخت در ماتم از دست دادن این عزیزانند، به خانواده­ های داغدار حاجیان عروج کرده به ملکوت مجدداً تسلیت گفته و با همه­ ی توان تلاش می­ کنند با بکارگیری تمامی ظرفیت­ ها نسبت به بازگرداندن اجساد مطهر این عزیزان به آغوش میهن هرچه سریع­ تر اقدام نمایند.


لینک ثابت - نوشته شده توسط سربازان امام زمان(عج) در پنج شنبه 9 مهر 1394برچسب:,

ساعت 12:3

طبقه بندی: شهدا، دینی، ،

برچسب ها: