مدت زیادی از پدیدار شدن معضلی اجتماعی، به نام ساپورت(شلوارهای نازک و چسبان) بر پیکره زنان و دختران ایران زمین نمی گذرد که شاهد نقشه شوم دیگری هستیم. پدیده ای که اگر بی خبری و غفلت مسئولین همچنان ادامه داشته باشد، شاهد رسوایی اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

چند روزی است در صفحات اجتماعی و دنیای مجازی تبلیغات ساپورت های مردانه به چشم می خورد. بله اشتباه نکنید درست خوانده اید، ساپورت های مردانه، تبلیغاتی که اینک در کمال ناباوری در سایتها می بینیم و اگر مسئولین فرهنگی دیر بجنبند به خیابانها نیز کشیده می شود و دیگر نمی توان این معضل اجتماعی را کنترل کرد و به قول معروف آب رفته دیگر به جوی بر نمی گردد.

ساپورت هایی که دو سالی است بدون نظارت و در جهل مرکب مسئولین، بازارهای ایران را در نوردیده و هدف آن، دزدیدن حیای ایرانی اسلامی زنان این سرزمین است. این در حالی است که شاهد هیچ گونه تدبیر جدی، در زمینه برخورد با تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول، نیستیم.حال بار دیگر طراحان شیطانی پوشش، غیرت و مردانگی مردانمان را نشانه رفته اند، تا سیاست غیرت زدایی که در کشورهای اسلامی در حال انجام است با ساپورت های مردانه کامل گردد.

پر واضح است که ساپورتهای مردانه عواقبی وخیم تر از ساپورتهای زنانه خواهد داشت.

تهاجم فرهنگی با سرعت نور در حال فتح قله های بی فرهنگی و بی حیایی ممالک اسلامی و بویژه ایران است تا با استفاده از جنگ نرم دختران و پسران جوان ایرانی را مشغول مدهای مفسده ای که به دنبال خود از هم پاشیدگی فرهنگی و اجتماعی را دارد از مقاصد بزرگتر و رشد تعالی در راه اعتلای کشور و پیشرفت بی امان در اندازد تا به مقاصد شوم خود که به قهقرا کشیدن کشور عزیزمان است نائل آید.

با یک نظر سنجی کوچک در کوچه بازار می توان از نارضایتی آقایان از ساپورتهای زنانه را متوجه شد. با این وجود ساپورتهای مردانه نیز نارضایتی هایی را در زنان بدنبال خواهد داشت، پس چه بهتر است برای جلوگیری از اختلافات بیشتر زن و مرد بر سر پوشش و بدنبال آن دوام بیشتر خانواده ها هرچه زودتر فکری به حال این موضوع کنند و چه خوب است کمیته ی بحران فرهنگی تشکیل گردد تا کارشناسان با روشهای نرم بنیادین با این تهاجم فرهنگی نرم جنگ نرم مقابله کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






لینک ثابت - نوشته شده توسط محبان فاطمةالزهرا(س) در پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:,

ساعت 6:56

طبقه بندی: حجاب و عفاف، ،

برچسب ها: